Velkommen til!

Hvor er det dejligt at du gerne vil være med her. Jeg tænker at når du nu er landet på denne side så er du en af de mange der døjer med hovedpine, mere eller mindre hele tiden.

Spændinger sætter sig i hele kroppen, og går man for længe med det inden der bliver gjort noget, ja så kan det være meget svært at komme af med. Hovedpinen bliver det daglige midtpunkt og hele din hverdag skal tilpasses efter den.

Når du nu er her, er det et tegn på at du endelig vil gøre det der skal til for at slippe for din hovedpine og den konstante tunge fornemmelse du går rundt med. Nu er det dig der tager styringen og vælger at gøre noget ved det.

Du vil fra i morgen modtage 4 små videoer i din indbakke, husk at tjekke det ikke ryger i spam.
Det er 4 små videoer der er nemme at lave, hver video tager kun nogle minutter så når du har fået alle 4, kan du med ekstra fordel lave dem hver dag, gerne flere gange om dagen. Start evt med at lave dem om morgenen, så midt på dagen og igen inden du skal i seng.

Hvis du er en der sidder meget foran computeren og arbejder, kan du med fordel dele øvelserne op og tage dem i løbet af dagen som et lille afbræk. Dette har også meget stor effekt på den lange bane.

Du vil hurtig mærke en forskel når du laver dem hver dag.
Lav en aftale med dig selv, skriv den gerne ned og sæt tiden af i din kalender. Så er du sikker på du får påmindelse og at du får dem lavet.

Så, glæd dig til i morgen, da kommer den første. God fornøjelse og se frem til at slippe for hovedpinen!

De bedste hilsner fra Cate

Mens du venter kan du downloade arbejds ark hvor du hver dag kan skrive ned tre ting der i løbet af dagen har betydning for dig.

Der er sat plads af så du kan skrive dit mål, altså det ønskede udfald, og plads til at skrive dit mantra.

Et mantra er en bekræftelse du siger til dig selv flere gange i løbet af dagen,

eksempel:  Jeg har en lethed i kroppen, er fri for smerter og fyldt med energi og overskud. Find et godt mantra som føles rigtig for dig.

Lær om mindfulness

At være mindful lyder måske lidt højtflyvende og det kan være lidt svært at praktisere. Det betyder på godt dansk, at være til stede. Her kan du hente en tjekliste med gode øvelser og tips til hvordan du kan træne i at være til stede og at være mere opmærksom, både på dine omgivelser og dig selv. Du vil opdage at med øvelse vil du få mere ro og blive mindre stresset, med andre ord der kommer mere ro i dit hovedet og du opnår mere og får mere energi.